Sonntag, 5. April 2009

Kaldi:8

Sivaspor icin bu "safak" sayisi. Bunu nasil asarlar, bilmiyorum. Ama ben genel futbol camiasinin aksine Sivasspor'a hala derin bir sempati ve sevgi besliyorum. Basarili olmalarini, yani sampiyonlugu gögüslemelerini de derin bir heycanla bekliyorum...

Bundan birkac hafta önce Sivas hatta daha fazla bir puan farkiyla öndeyken bu derece heycanli degildim. Ben onlarin aynen gecen seneki gibi Fenerbahce hezimetleri sonrasi serbest düsüse gececegini saniyordum. Ama öyle olmadi... Agir aksak da olsa puanlari toplarlamayi ve Besiktas'a en azindan kaybetmemeyi bildiler... Özellikle de dünkü Denizli deplasmani hersey icin biraz daha fazla ümitlenebilme sebebiydi. Simdi geriye asmalari gereken sekiz hafta kaldi... Bu sekiz haftada onlar icin en büyük rakip Besiktas. Sirasiyla bu iki ekibin kalan maclarina bakalim...

27. Hafta:
-Kocaelispor-Besiktas
-Sivasspor-Antalyaspor

28. Hafta:
-Besiktas-Bursaspor
-Antalyaspor-Sivaspor

29.Hafta:
-Eskisehirspor-Besiktas
-Sivaspor-Tarbzonspor

30.Hafta:
-Besiktas-Fenerbahce
-Gaziantep-Sivaspor

31.Hafta:
-Ankaraspor-Besiktas
-Sivaspor-Büyüksehir Belediye

32.Hafta:
-Ankaragücü-Besiktas
-Hacettepe-Sivaspor

33.Hafta:
-Besiktas-Galatasaray
-Sivasspor-Genclerbirligi

34.Hafta:
-Denizlispor-Besiktas
-Galatasaray-Sivaspor

Fikstüre de bakildiginda görülecegi üzre cok zor bir sekiz hafta bekliyor Sivaspor'u. Besiktas'in Fenerbahce ve Galatasaray ile daha maclari var ama, Sivaspor'un da ligin son haftasinda Galatasaray ile karsilasacagini ve Trabzonspor ile de oynamadigini unutmamak gerek.

Sivaspor'un burdan sampiyonluk cikartmasi hala mucize... Bunda süphe yok... Ama her seye ragmen buraya kadar gelmeleri cok büyük bir basari... O yüzden sonuna kadar da onlari desteklemeyi sürdürecegim bu sezon...


1 Kommentar:

cikkoleite hat gesagt…

Keske bir önceki haberde de saydigin Sampiyonluk ihtimallerinin icinde Fenerbahce´de olabilseydi.Eger Fenerbahce deplasmanda hem Galatasaray´i hem Besiktas´i yenebilirse bu anlamda Sivasspor´un ekmegine yag sürmüs olur.Olasiliklar icinde en istemedigim Besiktas´in sampiyonlugu kimse alinmasin.Sivas sampiyon Fenerbahce de ikinci olursa o da ayri bir sürpriz olabilir.