Donnerstag, 9. April 2009

Beter olsunlar


Degil mi ki o Karl Heinz Rummenige, yaptigi rotasyon nedeniyle Hitzfeld'i tüm kameralarin önünde itin götüne sokmaya calismistir...

Degil mi ki bu insan, dünyanin belki de en centilmen ve basarili teknik direktörüne hic hak etmedigi bir küstahlikTa bulunmustur...

Degil mi ki sirf bu yüzden Hitzfeld'in Bayern ile iliskileri kopmustur...

Bana da geriye Rummenige ve o zaman onun verdigi bu sacma sapan tepkiye ve Hitzfeld'e yaptigi haksizliklara bir dur diyemeyen, sesini cikartamayan diger yönetim ekibine ve Bayern camiasina bu Barcelona hezimeti kapak olsun demek kalir...

Umarim artik, Ribery'i, Toni'yi, Podolski'yi yildiz sanmaktan vazgeceler... Umarim artik ayaklari yere basar ve seviyelerinin hic de öyle iddia ettikleri gibi tepelerde dolasmadigini anlarlar...

edit: Bayern'de Klinsmann'in hafta sonu oynanacak olan Frankfurt macinda olup olmayacagi tartisiliyor ve iyi bir cözüm yolu bulabilirlerse olmayacaktir, bundan eminim... Bundan sonrasi icin sunu söylemek mümkün: Klinsmann'in takimin basinda kaldigi her gün zaruretten kaynaklanmaktadir...

2 Kommentare:

cikkoleite hat gesagt…

Ben en cok bu tartismalarda Klinsmann´a üzülüyorum hep hevesi kusaginda kaliyor aslinda cok pozitif bir adam.Milli takim basarisina sevinemeden basari Löw´ün O´nun degil diye söylendi.Simdi de bana göre basarili bir Sampiyonlar ligi maclarindan sonra bir macta hem yinilip hem turu kaybettiler.

Bolat hat gesagt…

Klinsmann'a acikcasi ben de üzülmekteyim... Sürekli gülen yüzüyle her zaman sevgimi kazanmistir..

Lakin cok basarili oldugu kanaatinde degilim... Kendinden önceki ile kiyaslarsak savunmasi son derece daginik, hücumda zaman zaman cok iyi ama zaman zamanda berbat; verhasil istikrarsiz bir takim cikartti ortaya...

Tabii bunun yaninda esas sikintiyi ellerindeki cok da üst düzey olmayan kadroyu a-sinif bir kadroymus gibi görme vehmindeki Bayern yönetiminde görüyorum...