Sonntag, 30. Oktober 2011

Tadsiz Skorlar

Bu haftasonu tam bir hayal kiriligi oldu.

Buyuk bir heycanla izlemeye gittigim Gaziantep-Trabzonspor macindan oldukca sansli bir galibiyetle ayrildi Trabzonspor. Ve bu benim hic istemedigim bir seydi. Neyse, deyip Kayseri ile sevinmeye hazirlaniyordum. Bu sefer de (maci izlemedim ama) Galatasaray'in net bir skorla Kayseri'den galibiyetle ayrildigi haberini aldim. Oysa ne kadar da umutluydum. Ve nihayet, Besiktas. Gerci Besiktas'in puan kaybedecegini dusunmuyordum o yuzden bu skor cok da supriz olmadi.

Dunku Antep deplasmaninda Trabzonspor galibiyeti, bugünkü Kayseri deplasmanin Galatasaray'in kayipsiz donmesi... Bu skorlar, cok sevindigimiz, kotu oyuna ragmen kayipsiz dondugumuz Antep ve Kayseri deplasmanlarinin hanemizdeki arti degerini sifirladigi ima etmektedir. Bizim galibiyetlerimizin ancak Galatarasay ve Trabzonspur bu haftayi puan kaybiyla geride birakmis olsaydi bir manasi olacakti. Ama bizim gibi onlar da kayipsiz gectiler.

O yuzden maalesef son iki haftadaki puan kaybi, ligin psikolojik ustunlugunu kazanmammizin önüne gecerek su anda herseyi esit duruma getirmis oldu.

Fenerbahce'nin Karabuk karsinda kesinlikle ama kesinlikle galibiyetle ayrilmasi lazim.

1 Kommentar:

mustafa halıcı hat gesagt…

Arkada kaldıkları ve biz maçlarımızı kazandıkça emin ol onlar bizden daha çok geriliyorlar. Bunca sıkıntıdan, bunca kumpastan sonra bu takımın gösterdiği performansa ve kararlılığa, taraftarın başkanına ve takımına olan sadakatine çıldırıyorlar. Emin ol bizi ilk mağlup eden takımın soyunma odasına tebrik telefonları yağacaktır. Normal sezonda diğer takımların kayıp maçları beni çok çok sevindirirdi ama bu sezon beni sevindiren tek şey Fenerbahçe'nin galibiyeti. İl il, ilçe ilçe dolaşıp bunlara gerekli dersi vermemiz gerektiğine inanıyorum. Bu akşam stadda gırtlağım patlayana kadar bağıracağım Fenerbahçeeee sen çok yaşaaaaaaaaa.....