Samstag, 13. März 2010

İçimde tatlı bir heycan var sevgili blog


Nasıl oluyor bilmiyorum... Daha birkaç hafta önce büsbütün kötümser ve ümitsizken şampiyonlukla ilgili son bir haftadır tuhaf bir heycan ve ümit var içimde...
Bu iş olacak gibi... Sanki bu sene şampiyonuz gibi... Bu hissin hiçbir rasyonel temeli yok elbette... Yani takımın oyununda, sahada gördüklerimde ya da rakiplerin halinde bizim için müsbet şeyler ima eden değişiklikler yok bunu temelinde... Öylesine tuhaf bir heves...
Ve birşey daha itiraf edeyim mi; bu heves bu akşamki maçı da kazanacağımızı söylüyor... Aksi çıkarsa küfür etmeyin ama bana...

8 Kommentare:

mustafa halıcı hat gesagt…

Hocam, ağzından bal damlıyor. Umarım dediğin gibi olur. Çok ama çok ihtiyacımız var.

Arkhe hat gesagt…

Bunu sevdim.

cikkoleite hat gesagt…

Ya Bolat resim ne alaka?

cikkoleite hat gesagt…

Bu resmin aynisini birisi benim sitede bir resmin yerine koymus.Tamam durum karisik biraz ama bi sorayim dedim.

Fabio Luciano hat gesagt…

herhalde sendeki ve bendeki bu son heves,bu tuhaf duygu bu akşmla beraber kaybolmuştur abi.

geçmiş ola.

SirEvo hat gesagt…

Felaket kötü bir maçtı. Para verdiğime acıdım...

steven_stiffler hat gesagt…

Bu his benim içimde hâla var.

Bolat hat gesagt…

@çikozi,

abi resim tesadüfen çıktı karşıma nette... benim kafamda yer edinen bir manası yok. ilgiç bulduğum için koydum:)