Freitag, 14. August 2009

Van Gaal ile Bayern üzerine dobra dobra


Van Gaal, lafini esirgemeden, politik olmadan, acik acik konusmus... Daha önce Bayern hakkinda yazdigim bir postta, Braafheid ve Pranjiic, transferleri iler birlikte Hoeness ile Van Gaal'in perspektiflerinin ayni olmadigindan ve kafalarindaki Bayern'in cakismadigindan bahsetmistim.

Bahsettigim konusmasinda Van Gaal hakikaten de bunun böyle oldugunun ipuclarini acik bir sekilde seriyor gözler önüne:

-"Benim burda 2 seneden daha uzun bir süreye ihtiyacim var" (Bayern'in Van Gaal ile 2 yillik sözlesme imladigini hatirlayalim).

-"Sampiyonlar Ligini kazanmak cok uzun süre gerektirecek bir is. Belki de ancak benden sonra gerceklesebilecek bir utopi"

-"Benim su andaki amacim, takim üzerinde benim etkim hissedilsin ve sampiyonluk yolunda ilerledigimiz görülsün"

-"Bosingwa konusu kapanmistir, o gelmiyor" (Bosingwa'yi Hoeness'in israrla istemesine ragmen Van Gaal'in gönülsüzlügüne dikkat)

-"Ze Roberto'yu ben olsam birakmazdim, ama ben geldigimde gitmisti . Gomez ve Timoschtschuk transferleriyle de benim hicbir ilgim yok"

Keine Kommentare: