Freitag, 17. April 2009

UEFA'da yari final...


Uefa yari final eslesmeleri, iki Alman ile iki Ukrayna'linin eslesmeleri seklinde gerceklesti...

Almanya'da cok nadir bulunan bir balkonda, yine cok nadir rastlanan ilik bir bahar aksaminda raki-mangal eglencesi karsilasmalardan uzaklastirdi beni... Arkadaslarimin mizmizlanmasini göze alarak yine de arada bir City-Hamburg macina göz attim. Ikinci yarinin basindan City'li oyuncunun atildigi ana kadar izledigim karsilasmada Hamburg cok büyük bir sasla turu gecen taraf oldu anlasilan...

Hamburg, Galatasaray macinda cok formsuzdu... Galatasaray'in hatasiyla turu gecmisti... Tarafsiz gözle iki karsilasmayi izleyen bir futbolsever icin Hamburg'un turu gecmesi insanin icine sinmeyecek bir durumdu... O formsuzlugun üzerine ben Hamburg'un bir tur daha gececegine inanmiyordum ama City'i Hamburg'ta oynadigi ve bu sezonun ikinci yarisinin basinda Bayern'i ezdigi futbolun benzeri bir oyunla yenerek tura ulasti... Ingilitere'deki karsilasmada ise en azindan benim izleyeme firsat buldugum dönemlerde cok sansliydi... Oldukca iyi firsatlar bulmustu City, direkten dönen iki muazzam gol, ofsayt oldugu icin gecerlilik kazanmayan bir gol, Robinho'nun kacirdigi karsi karsiya pozisyon; hepsi benim izledigim kisasik bölümün icerisinde olup bitiyordu... Bence cok agir olan bir ikinci sari ile bir City'li oyuncu oyundan atilinca mac da bitti...

Kiev'in Paris'i elemesi süpriz olmadi ama, aldigi sonuclara bakarsak kupanin da en önemli favorisi gibi gözükmekte; iste bu benim icin süpriz...

Mehmet Demirkol'un kupayi alacak muhtemelen dedigi Eric Gerets'in Marsilya'sinin da Shaktar'a elenmesi benim icin memnuniyet vericiydi... Yoksa o yine bildik, biz adami kovduk adam simdi UEFA'yi aldi klisesiyle beynimize tecavüz edilip durulacakti...

Bremen, Diego'sunun sayesinde turu gecti, Diego Italyan rakiplerine karsi daha bir aziyor; nedense... Milan'i yikan isim de oydu...

Tahminim, Bremen-Kiev finali olacagi yönünde... Gönlüm Bremen'den yana ama, öngörüm Kiev'in kupaya ulasan taraf olacagi yönünde...

Son yillardaki, SL degilse de UEFA'daki bu Dogu Avrupa takimlarinin basarisi bizim takimlarimizin da futbolcu ve teknik adami pazarini doguya dogru kaydirmasi gerektigini söylemiyor mu bize?

4 Kommentare:

Fabio Luciano hat gesagt…

bremen'in kupayı alacağını hissediyorum.diego'yu da juventus istiyor diye biliyorum ama yanılıyor olabilirim.

kiev-shaktar eşleşmesinden ise umarım kiev çıkar yoksa lucescu bi 10 sene daha türkiye gündeminde kalır.

Bolat hat gesagt…

Umarim o hisler gercek olur:)

Diego'yu Juventus istiyor, hatta anlastigi bile iddia ediliyor alman basininda... Tam emin degilim ama Milan ile de adinin gectigini duydum sanki...

Kiev ciksa da o eslesmeden, Lucescu her daim Türkiye piyasasinda adi gececektir... Maalesef..

Hicbir özelligi olmayan Fernandez vardi bir fransiz, onun bile yillardir bu piyasada ismi dolandi durdu, Lucescu'nun adinin gezinmesi o yüzden kacinilmaz oluyor maalesef...

cikkoleite hat gesagt…

Yaklasik 1,5 önceydi UEFA´yi Bremen Sampiyonlar Ligini de Arsenal alir demistim arkadaslar gülmüstü.Bakalim ne olacak ben de merak ediyorum.Bu arada Uefa´yi Kiev Samp. ligini de Arsenal kazanrsa biz de bu takimlar bizim gruptaydi diye avunabiliriz.Keza Porto da daha yeni elendi.

Bolat hat gesagt…

Arsenal ile ilgili degil de Bremen ile ilgili öngörülerine o vakit tanisiyor olsaydik, istirak ederdim sevgili dostum cikozi...

Zira ben de son yillarda UEFA da her zaman Bremen'i favori gösterdim...