Samstag, 18. April 2009

Come on Ronnie!

Dünya Sampiyonasi 2009 bugün son sampiyon Ronnie O'Sullivan'in iddiasiz rakibi Stuart Bingham ile olan maciyla acildi...

Daha önce söyledigim gibi bu turnuva en uzun maclarin yapildigi turnuva... Toplamda 19 Frameden olusuyor ilk karsilasmalar... O yüzden karsilasmalar iki bölüm halinde oynaniyor, tabii her bölümde kendi arasinda ufak molalara sahne oluyor... Ilk macin ilk bölümünün ilk 6 frameini izledim... Cok iyi basladigi karsilasmayi 2-0 önde götürürken Ronnie, pespese yaptigi safety hatalariyla üc frame üstüste kaybederek 2-3 geriye düstü... Altinci frame ise, bir hayli sasnsiz bir sekilde kaybedildi, Bingham tarafindan... Macin gidisati geregi ben su yedinci frame bitene kadar kahvaltimi yapar gelirim derken, döndügümde macin ilk bölümünün bittigini ögrendim... Anlasilan ben tvnin basindan kalkinca cosmustu Ronnie ve ilk bölümü 6-3 önde bitirmis... 

Karsilasmanin ikinci bölünü bugün aksam.. Ögleden sonra ise günün ikinci önemli maci, Mark Williams ise Steven Hendy arasinda yapilacak... Captan bir hayli düsmüs bu iki efsanenin maci benim icin ilgi cekici degil ama belki eski hayranlarinca izleyeme deger...

Keine Kommentare: