Sonntag, 20. Dezember 2009

Seni taniyoruz Ferudun; yenmiyor bunlar artik

Bir önceki yazida medyada Galatasaray hakimiyetinden bahsederken üstün körü gectigim icin tam anlamiyla aciklamamistim, ama anlatmak istedigim ile ilgili somut bir örnege bugün Vatan Gazetesinin internet sitesinde dolasirken rastladim.

Galatasaray hakimiyetinden bahsederken benim esas söylemek istedigim, Galatasaraylilar medyaya hakim ve bunlar her firsatta Galatasaray'i önplana cikartarak, onun tarafinda duruyorlar seklinde degildi zaten... Fenerbahce medyadan esas darbeyi Fenerbahce taraftari olan muhabir ve yazarlardan yemekte... Aziz Yildirim'la olan kisisel problemlerinden dolayi mütemadiyen Fenerbahce düsmanligi yapan "fenerbahceli" muhabirler var ortalikta yiginla...

Bunlarin en belirgini Vatan Gazetesi Fenerbahce muhabiri, Ferudun Nigdelioglu... Gün gecmiyor ki Ferudun Fenerbahce ile ilgili düzmece bir felaket haberi yapmasin. Kendisinin haberlerini okudugunuzda sistematik bir sekilde Fenerbahce'yi ic taraftardan karistirmaya yönelik haberler oldugunu görüyorsunuz... Aziz Yildirim ile Daum arasinda yasanan "gerginlik"... Aykut'a karsi Daum'un takindigi tavir... Yönetim icindeki huzursuzluk... Takim icindeki Brezilyali gruplasmasi ve bu isimlerin digerlerini dislayan tutumu, Feridun'un kaleminden okuyabileceginiz haber türlerini yansitmakta...

Iste bunun taze örnegine de bugün rastladim...

Habere göre Aziz Yildirim, Daum'a ultimatom vermis, Daum ise Avrupa'da da ligte de lideriz; daha ne istiyorsunuz demis...

Dilinden de anlayacaginiz gibi, bahsettigim gibi burda yapilmaya calisilan, Fenerbahce taraftarina takim icinde huzursuzluk var ve isler yolunda gitmiyor mesajini vererek camia üzerinde psikolojik olarak bir ümitsizlik ve güvensizlik havasi yaratmak, bu sayede de Aziz Yildirim'i yipratmak....

Ben de elimden geldigimce tüm renkdaslarima burdan, bunlar iyi taniyalim ve bu isimlere itibar etmeyelim demek istiyorum burdan, sonuna kadar da devam edecegim...

Keine Kommentare: