Sonntag, 16. August 2009

Lugano yeniden bizde


Fenerbahceli taraftarlarin geneliyle anlasamiyorum.
Onlarin sevdigi isimlerin cogundan ben hoslanmiyorum bir sekilde nasilsa... Lugano da bunlardan birisiydi...

Onu ne karater olarak, saha icinde yansittigi ne de futbolcu olarak sevmiyorum. Cok büyük savunma oyuncusu denilen bu ismin, yaptigi hatalari ben saymaktan bikiyorum mac boyunca. En carpici örneklerden bir tanesi, AZ Alkmaar macinda bundan üc sene evvel, karsilasma 2-1 Fenerbahce lehine devam ederken kaleye sirti dönük oyuncuya yaptigi sacma sapan faulle takimin duran toptan gol yemesinin yolunu acmisti.

Lugano, disarda müsteri bulamayinca 2,5 milyon euroya Fenerbahce'de kalmis yeniden... Hayirli olsun diyelim, Önder ve Bilica'ya bir türlü güven duymayan taraftarlar en azindan biraz daha sükûnete girerler... Gerci hala Lugano yetmez, Edu giderse yerine yenisi alinmalidir diyenler var ama, neyse bosverin onlari artik; onlar ya sayi saymayi bilmiyorlar ya da...

Keine Kommentare: