Montag, 10. August 2009

Denizlispor-Fenerbahce: 0-2; bugün daha iyimserim


Isiklarin kesilmesi daha da ötesi stadyum jenaratörlerinin yetersizligi gibi sacmaliklari saymazsak güzel bir aksamdi; futbol adina...

Ara ara soruyorum; bu takimin Aragones'in takimindan ne farki var diye?

Iste bugün bir cevap aldim buna: bu takim pozisyonlara cok daha rahat giriyor. Guiza'in macin basinda attigi gol disinda, Santos'un iki kere, Alex'in de yine bir kere girdigi net gol pozisyonlarini hatirlayalim... Isik kesintisi rezaleti ve yarim saat beklememe ragmen hala geri gelmemis olmasi sonrasinda maci izlemeyi biraktim, ondan sonra da girdiler mi bilmiyorum... Ama o ana kadar girdikleri pozisyonlar ve savunmasinda acik vermemis olmasi cok olumlu gelismelerdi...

Sizleri bilmem, benim gözlerim özellikle de dört isim üzerinde yogunlasti: Andre Santos, Cristian, Önder, Bilica...

Fenerbahcelilerin bir türlü gözüne girmeyi basaramayan Önder, bütün bu kötümserliklere inat son dört mactir istikrarli performansini sürdürüyor; kutlarim...

Bilica ise aksine 'Fenerbahce illaki savunmaya eleman almalidir diyenlerin' ekmegine yag sürmeye calisiyor sanki. Bu derece gereksiz pas hatasi ve riskli hareketleri ben baska sekilde yorumlayamiyorum...

Andre Santos, cok faydali bir transfer bunu artik rahatlikla söylebiliyorum. Özellikle de Fenerbahce'nin hücum gücüne; Alex ve Guiza'ya cok büyük katkisi olacak... Su anda ama söyle bir eksikligi var: Fiziksel olarak yeterli düzeyde degil ve ilerleyen dakikalarda oyundan düsüyor; hem de ne düsüs...

Tabii bir de Denizli vs neyse de, üst düzey takimlar karsisinda savunmasinin yetersizligi ile Fenerbahce orta sahasina direnc anlaminda ne katacagi soru isareti...

Cristian ile ilgili düsüncelerim maalesef cok müsbet degil... Daha fazla macini izlemeye ve ona süre tanimaya da gerek yok bence artik yargiya varmak icin. Mal ortada... Cok kötü oldugunu iddia etmiyorum. Bir facia, ikinci bir Maldonado vs. degil tabii ki... Ama bu kadar silik ve mücadele gücü bu derece zayif bir isim icin bu parayi ödemeye ve bu kadar Brezilya'ya gidip gelmeye gerek var miydi; hic sanmiyorum...

1 Kommentar:

Fabio Luciano hat gesagt…

maçın sadece elektrik kesintisinden sonraki bölümünü izleyebildim.gördüğüm kadarıyla sahada inanılmaz kötü bir denizlispor vardı.2.gol çok geç bile kaldı.takım aranın ve sıcağında etkisiyle afyon yutmuş gibiydi.son paslarda çok beceriksiz davrandık.önder konusunda ise fikrim hala sabit.oynadıkça daha iyi olacak.güveniyorum ve seviyorum önder'i.