Donnerstag, 9. Juli 2009

Tim Borowski


Ugur Meleke ve Demirkol'un piyasaya sürmeye calistigi, "Daum Avrupa'da basarili olmayi asla hedeflemez, o yolda mücadele etmez" hükmüyle ilgili yazacaklarim biraz daha bekleyebilir....

Yerli medyada yer alan Tim Borowski'nin Fenerbahce'ye gelisiyle ilgili söylentilere yer verebiliriz öncelikle...

Ajansspor, "Sport 1.de" ki bu site ayni zamanda DSF adli Alman spor kanalina aittir; Aziz Yildirim'in ekstra Borowski'yi almak icin Münih'e geldigini yazdigini söylemis... Sport 1'in sayfasina girdim baktim, yok böyle bir haber... En azindan ben bulamadim...

Baska Alman medyasinda var mi diye göz attigimda ise, Bild'de bu söylentiye yer verildigini gördüm... Onlar da söylentiyi bir baska Alman sitesi olan Transfermarkt.de'ye dayandirmislardi... Sonra tabii ki, transfermarkt.de'de aldim solugu... Onlar da Ajansspor'a atif yapmislardi...

Yani basladigim yere geri dönmüs, kaynaga ulasma konusunda saglikli bir sonuca varamamistim... Haberin saglimligi acisindan hicbir fikir yürütemeyecegim...

Ama, Borowski'nin Bayern'de gelecegi olmadigini ve takimdan bu sene ayrilacak oyunculardan bir tanesi oldugunu söylebilirim... 5 milyon euro'luk bir ücret de hic fena olmaz hani, Bayern icin... Fenerbahce'ye gelmesini ister miyim pekii; hem de nasil...

Keine Kommentare: