Sonntag, 5. Juli 2009

Savasan Fenerbahce


Kulaga cok hos geliyor, savasci sifati Fenerbahce'nin önüne gelince... Hele hele benim gibi futbolun ince ve zerafet taraflari degil de, fizik, güc, taktik ve kondisyon tarafiyla daha cok ilgilenen; yani Barcelona-Chelsea kiyasinda her zaman Chelsea'yi tercih eden birisi icin cok daha eglendirici bir laf...



Aziz Yildirim böyle bir takim kuracagini söylüyor. Bakin Fanatik'e ne demis:

“Takımda kalacak futbolcularla konuştum. Söylediklerim çok netti: Rakipleri öpecek ve üç yıl üst üste şampiyon olacak bir takım kurmak istiyoruz. Siz bu savaşan ekip içinde olacak mısınız? Evet diyorsanız başımın üstünde yeriniz var. Yoksa şimdiden çekip, gidin. Yeni transfer ettiğimiz ve edeceğimiz futbolcular da bu kafada olacak. Önümüzdeki sezon 90 dakika savaşıp, rakiplerine korku saçan bir Fenerbahçe izleyeceğiz...."


Ilginc... Hangi futbolcu kendisine "bu sezon böyle bir takim kuruyoruz, var misin" dendiginde, "yok ben yatmayi düsünüyordum" diyecek ki? Ne mantigi var böyle bir diyalogun, anlamis degilim...

Mesela, Yildirim Alex'e gitti ve dedi bu laflari...

Ne diyecek Alex, 'baska ben yine iki sezon önceki Galatasaray ile yaptigimiz sampiyonluk macinda macta 1-0 gerideyken, ve berabere bile kalsak sampiyonluk adina cok büyük bir avantaj elde edecekken, kullandigim bir serbest vurusta, Galatasaray savunmasinin yeniden bana dogru uzaklastirdigi topu topa benden cok daha uzak Hakan savunmadan deli gibi kosup almaya gelirken ben aval aval elim belimde onu seyredecegim' mi diyecekti?

Keine Kommentare: