Donnerstag, 16. April 2009

Hazir misin Ronnie?


Sezonun en büyük, en prestijli, en cok para getiren, en uzun, en zor, en... en... en... snooker turnuvasi Dünya Sampiyonasi cumartesi start aliyor. 

Siki bir Ronnie taraftari olarak, onun gectigimiz yil kazandigi sampiyonlugu muhafaza etmesini bekliyecegiz... 

Kendisi bu sezon da su ana kadar dünya siralamasinda birinci sirada, ne ki son iki sezonki formundan uzak.  Otoritelerce ayni zamanda favori olarak da gösterilmiyor bu turnuva icin nedeni: Simdiye kadar iki defa üstüste bu turnuvayi kazanan sadece iki isim olmus da o yüzden...

Ronnie'nin bu stabiliteyi saglayacagina inanmiyorlar... Olabilir, zaten kendisi cok kolay dagilip gitmesi, konsatrasyonunu uzun süre üst seviyede tutma konusunda sikinti yasamasiyla ünlü... 

Ayni otoriteler, Maguire'in ve Carter'in favori oldugu yönünde görüs belirtiyorlar... Selby'i de es gecmeden. Ben ise elbette Ronnie'nin almasini istiyorum, ama bu sezonki formuyla bunun zor oldugu kanaatini ben de tasiyorum, ama favori olarak yukarda ismi gecen kisileri degil, Higgins'i görüyorum...

2 Kommentare:

Fabio Luciano hat gesagt…

alır diyosan iddaa'da basalım ozaman oranı da gayet iyi 9,5:)

Bolat hat gesagt…

aman hocam, o sadece bir tahmin... Higgins cok deneyimli ve ayni zamanda cok usta, büyük bir oyuncu... Özellikle böyle büyük turnuvalarda her zaman en tehlikelilerden... O yüzden onu söyledim ama tabii iddia'da ona bahis yatirin demem:)

Ben yine de Ronnie icin gececegim tv nin basina...