Sonntag, 19. April 2009

Aragones disiplini!


Aragones'i tüm bu berbat bilancoya ragmen seviyorum...

Lakin onu bazi noktalarda hic anlayamiyorum... Bu noktalardan bir tanesi de onun cok övülen o disiplin hadisesi...

Kim nerden ne sekilde cikartti bilmiyorum ama israrla Aragones'in cok disiplinli bir insan oldugu söylendi durdu...

Ama ilginctir ben Fenerbahce'de bu sezon hicbri disiplin kontrolü be hamlesiyle karsilasmadim...

-Kazim'in sürekli olaylari yansiyor basina bunlarin hepsi degilse de en azindan bir kismi dogrudur, bakiyorsun Kazim yine de takimda mütemadiyen yer bulabiliyor...

-Ugur Boral oynadigi rezalet futbola bakmadan oyundan her cikartilisinda el kol hareketleri, sevimsiz jest ve mimiklerle yakalaniyor kameralara yedek kulübesine otururken...

-Selcuk gecen hafta kaleyi tekmeleyerek cikti oyundan bugün baktik Ankaraspor macinda kaptan yapilmis... Onun yerine oyuna giren ve gecen haftaki o berbat Fenerbahce'nin en iyisi olan Deniz yine kadroda yok...

Simdi disiplinli olan takim buysa, disiplinsizlik nasil olacak bilmiyorum, bilen varsa aydinlatsin beni lütfen...

Keine Kommentare: