Mittwoch, 4. März 2009

Elinizi cabuk tutun...!


Bu cagri Fenerbahce yönetimine. Daha önce blogta bahsetmistim, kendisinin Fenerbahce'nin takibinde oldugunu okudugum bir haberin üzerine harika olur seklinde...
Bugün Alman gazetesi Express'de okudum... Kendigi sezon sonunda Bayern'i birakiyor... Onunla anlasan bu kaliteli futbolcuyu bonservis bedeli ödemeden kadrosuna katabilecek. Kendisiyle Leverkusen'in yakindan ilgilendigini yaziyordu gazete... Ayni haberde, Leverkusen'in yaninda Hamburger SV ve PSV Eindoven'in da Vam Bommel ile ilgilendinlerinden bahsediyor.
Ama Van Bommel, Hollanda'ya dönmeden evvel iki yil daha disarda oynamak istedigini söylüyor... Gazete "belki de Leverkusen'de?" diye bitirmis haberi, ben de temenni ile belki de Fenerbahce'de? diye bitireyim mevzuu.

2 Kommentare:

cikkoleite hat gesagt…

Timoshchuk geldikten sonra ayrilmasi bekleniyor.Inanilmaz sert bir oyuncu sanirim maliyeti de yüksek PSV´ye dönüp orda birakabilir en mümkünü o ihtimal.Keske gelse de ligimizin camur oyunculari sert futbolcu nasil oluyor görseler.Bu arada bu aksamki Leverkusen macinda Vidal´i bayagi bir hirpaladi yazik garibim kendini sert oynuyorum saniyordu tabi Van Bommel´e karsi oynayana kadar :)

Bolat hat gesagt…

Ben sahsen cok olasi görmüyorum bu transferi... Haberin de yani Fenerbahce'nin Vam Bommel ile ilgilendigi yollu haberin, masabasi uydurma haberlerden birisi olarak düsünüyorum daha cok. Ama isterdim, hem de cok isterdim nu Fenerbahce'de görmek o yüzden yazdim biraz da bu postlari...